Všechno mi řekni - Recenze

Autor : Lisa Jackson

Originál : Tell Me

Rok vydání : 2014

Počet stran : 352

Nakladatelství : Domino

Anotace : Ve městě Savannah má být propuštěna z vězení všemi nenáviděná Blondell O'Henryová. Před dvaceti lety byla odsouzena za vraždu své nejstarší dcery a těžké ublížení na zdraví svých dalších dvou dětí. Obžaloba tenkrát uspěla s tvrzením, že Blondell spáchala hrůzný čin proto, aby mohla být se svým milencem. Ovšem nyní její syn změnil výpověď a obrátil celý případ vzhůru nohama...

Novinářka Nikki Gilletteová je odhodlána zjistit pravdu. Vedou ji k tomu důvody profesní, ale též osobní: zavražděná dívka byla totiž její kamarádka. Onoho krvavého večera jí telefonovala, chtěla se sejít a svěřit jí jakési tajemství, ale Nikki nepřišla. Zahlcena výčitkami svědomí se nyní pouští do pátrání s takovou vervou, že nevnímá, jakému nebezpečí se vystavuje.
Z hlubin dvacet let starého případu se vynořují stále nové okolnosti, které tehdejší vyšetřovatel přehlédl. A pak se rozpoutá série dalších vražd. Znamená to snad, že je dívenčin vrah stále na svobodě, anebo jde o nové, ještě temnější zlo? Nikki nakonec odhalí, co se před dvaceti lety skutečně stalo, avšak odpovědi nalezne možná příliš pozdě na to, aby si zachránila život...

Moje recenze :  Pár informací na úvod, tato kniha je třetí díl. Já jsem to nevěděla, jelikož si většinu knih vyhledávám na bux.cz no a tam to nebylo! Poté jsem se dívala na knihy.idnes.cz které mi tuto knihu poskytlo a zjistila jsem že tato kniha je onen zmiňovaný třetí díl. Takže zkoumejte všechny různé weby, informace se totiž bohužel nedostanou všude! Chtěla bych říct, že dle mého názoru mi nijak neuškodilo že jsem první dva díly nečetla. Na začátku mi bylo vysvětleno že Reed, je policista který v Savannah pracuje a Nikki s ním je zasnoubená. Také první dva díly (Hrobař a Noc předtím) vystupují dokonce i této v knize. :D

V prologu se odehraje situace, který bude následně v knize vyšetřována. Takže se nelekejte. Za vraždu dětí obviní jejich matku, a Amity nejstarší dívka která je zavražděna je nejlepší kamarádkou Nikki, ta se v dospělosti stane novinářkou. Mezi prologem a první kapitolou je taková vsuvka - jakoby rozhovor, kde se Nikki snaží promluvit s Blondell, ženou která byla odsouzena za vraždu své dcery a pokusy o vraždu svých dalších dvou dětí. Těchto rozhovorů je tam více.

Nikki je novinářka a autorka dvou bestsellerů Hrobaře a Noci předtím, to jí vyneslo slušný balík za který si pořídila vlastní sídlo, je ale po krk v dluzích, a také ji bude končit termín na odevzdání třetí knihy na kterou má smlouvu, a předchozí knihy ji vydělaly jmění, také s tímto cílem Nikki podepsala smlouvu na třetí knihu. Každý nápad s kterým Nikki přijde, je zamítnut, protože do předchozích dvou knih vložila osobitost tzv. měla k nim osobní vztah. Nikki potřebovala knihu jako byly ty první dvě, když se začalo mluvit o propuštění Blondell z vězení, řekla si že to by mohlo být to pravé, přece jen Amity byla tehdy její nejlepší kamarádka. A tak se Nikki pustila do vyšetřování v domění že u toho napíše další skvělý bestseller. Občas jí její snoubenec Reed, který je vyšetřovatel něco prozradí, zároveň do toho jde Nikki na vlastní pěst. Nikki začne někdo sledovat, na schůzkách, když někam pojede, i její byt. Bude na ni nastražena určitá věc, díky které se Reed začne strachovat a chce případ přerušit.

Asi v půlce knihy jsem už měla představu kdo by mohl být vrah. Jméno jsem nevěděla, ale osoba tam byla popsána, poté jsem měla tři tipy. No a jak to asi skončilo? Samozřejmě že to byl nakonec někdo, koho by jste vůbec nečekali! Já jsem byla tak napnutá a zvědavá když jsem to četla, a pak jsem si řekla jen  "Páni to jako vážně, opravdu to byla tahle osoba?".

Kniha se mi velmi líbila, je krásně čtivá, není nudná, sebrala mi dech a občas mne mrazilo v zádech. Jsem moc ráda že jsem si ji vybrala. Určitě doporučuji všem! :)

Velice děkuji webu knihy.idnes.cz za poskytnutí recenzní e-knihy. Knihu zakoupíte ZDE.

Hodnocení :